Spring naar content

42 publicaties gevonden

  • Evaluatierapport van Nationale Traploopweek 2010. De Nationale Traploopweek 2010 was een succes. Van 27 oktober tot en met 1 november 2010 werden werknemers gestimuleerd om de trap te nemen in…

    Rapport
  • 30 minuten bewegen

    Om mensen te ondersteunen bij hun keuze voor een gezonde en actieve leefstijl, kan een massamediale campagne ondersteunend zijn om de belangstelling te vergroten en informatie over het belang van…

    Handboek / handleiding
  • Koffer met promotiemateriaal om op lokaal niveau lichaamsbeweging te stimuleren. Inhoud: Informatie lokale implementatie 30minutenbewegen Overzicht NISB campagnematerialen Brochure “Lunchwandelen? Lunchwandelen!” Brochure “Collega’s activeren collega’s” Brochure “Meer bewegen kan uw…

    Werkboek / instrument
  • Netherlands Institute for Sport and Physical Activity (NISB)

    Presentatie gehouden door Juul van Rijn (NISB) tijdens het MOVE2010 congres in Frankfurt am Main over de campagne 30minutenbewegen.

    Website
  • onderzoek naar de boodschap, communicatiemiddelen en communicatiekanalen in het kader van de campagne 30minutenbewegen

    In dit rapport worden de resultaten besproken van een kwalitatieve analyse die is uitgevoerd in het kader van de campagne 30minutenbewegen. Het doen van de analyse is om een beeld…

    Rapport