Spring naar content

99 publicaties gevonden

  • a systematic review and meta-analysis

    Background: Mass media campaigns are frequently used to influence the health behaviors of various populations. There are currently no quantitative meta-analyses of the effect of mass media campaigns on physical…

    Artikel in wetenschappelijk tijdschrift
  • 30 minuten bewegen

    30 minuten bewegen is de nieuwe vierjarige landelijke campagne die NISB uitvoert in opdracht van het ministerie van VWS. In deze brochure wordt er een vooruitblik gegeven op de activiteiten…

    Brochure
  • semiotisch onderzoek naar het draaikaartje uit de campagne 30minutenbewegen van het NISB

    Is dit onderzoek is onderzocht in hoeverre de samenstelling van het draaikaartje bijdraagt aan de intentie van drie leeftijdsgroepen (18-28 jaar, 30-50 jaar en 50+) om de website www.30minutenbewegen.nl te…

    Rapport
  • evaluatieonderzoek van de NISB campagne 30minutenbewegen

    De campagne ’30minutenbewegen stimuleert Nederlanders (meer) te bewegen en zet in op drie niveaus: het creëren van bekendheid van de beweegnorm, het ondersteunen en samenbrengen van professionals, en het inspireren…

    Verslag
  • een evaluatieonderzoek naar de rol van de professional met een intermediaire functie in een overheidscampagne en de betekenis die zij geven aan de campagne

    Dit kwalitatieve onderzoek geeft inzicht in de rol van de professional met een intermediaire functie in een overheidscampagne en de betekenis die de professional geeft aan de campagne en aan…

    Scriptie
  • today's facts & tomorrow's trends

    As a part of the SPREAD Sustainable Lifestyles 2050 project, this report provides a synthesis of research, leading policy and practice, and stakeholder views on potential pathways toward sustainable lifestyles.…

    Rapport