Spring naar content

21 publicaties gevonden

  • Leerlingen in het vmbo die de opleiding Sport, Dienstverlening & Veiligheid volgen (SDV), worden voorbereid op en maken kennis met geüniformeerde beroepen. Denk aan beroepsgroepen als de marechaussee, politie, douane,…

    Artikel in vaktijdschrift
  • onderzoek naar bestuurlijke, innovatieve en dienstverlenende aspecten op basis van de Leuvense GGISS-index

    In deze zesentwintigste BMS Facts & Figures-Studie worden de kerncijfers gerapporteerd met betrekking tot bestuurlijke, innovatieve en dienstverlenende aspecten van sportfederaties. Centraal in de studie staan de Good Governance, Innovation &…

    Rapport
  • onderzoek naar bestuurlijke, innovatieve en dienstverlenende aspecten op basis van de Leuvense GGISS-index

    In deze zeventwintigste BMS Facts & Figures-Studie worden aspecten van good governance, innovatie en dienstverlening bij de Vlaamse sportfederaties bestudeerd. Sportfederaties vervullen een aanzienlijke maatschappelijke functie en worden bovendien in…

    Rapport
  • aanvulling beroepsgerichte vakken

    In dit document worden de examenprogramma’s per vak gedefinieerd in exameneenheden met de bijbehorende code. In dit document wordt alleen de richting sport, dienstverlening en veiligheid besproken.

    Verslag
  • kwaliteit van dienstverlening en topsportevenementen

    In dit onderzoek is een verkennende en exploratieve studie verricht naar het managen van de kwaliteit van dienstverlening van topsportevenementen. Door middel van een literatuurstudie en aan de hand van…

    Rapport
  • een kwalitatief onderzoek naar de betekenisgeving van sportbeleidsmedewerkers en sportuitvoerders na een verzelfstandiging

    De overheid maakt de laatste jaren een terugtrekkende beweging en plaatst veel uitvoering op afstand door het verzelfstandigen van overheidsdiensten met het idee dat dit leidt tot meer efficiëntie, meer…

    Scriptie
  • een onderzoek naar kwaliteit van de dienstverlening bij Sportief Holland Evenementen

    In deze scriptie staat de volgende probleemstelling centraal: hoe denken klanten, potentiële klanten en medewerkers van Sportief Holland Evenementen over de kwaliteit van de dienstverlening van Sportief Holland Evenementen en…

    Rapport
  • band 2

    Deze bundel die uit vier banden bestaat, bevat kengetallen die betrekking hebben op de planologie. Dit tweede deel bevat de onderwerpen: landbouw en visserij; industrie en bouwnijverheid; dienstverlening; onderwijs; sociaal-medische,…

    Handboek / handleiding
  • In deze studie staat het gebruik centraal van diensten die de kwartaire sector levert. De doelstelling van de studie is drieledig:  vergroting van het inzicht in de determinanten van het…

    Boek