Spring naar content

50 publicaties gevonden

  • steun voor investeringen in sportevenementen & sportimago's, factsheet

    Dit factsheet is gebaseerd op data van het Nationaal Sportonderzoek 2013. Hierbij is gebruik gemaakt van een internetpanel van GfK Panel Services dat representatief is voor de Nederlandse bevolking. Dataverzameling…

    Factsheet
  • imago-onderzoek vakleerkracht lichamelijke opvoeding

    Om te komen tot het optimaal inzetten van vakleerkrachten lichamelijke opvoeding in het bewegingsonderwijs is Ruigrok MC / headline gevraagd een voorstel uit te brengen voor een communicatieplan. Voor dit…

    Verslag
  • belangrijk of niet?

    Gemeenten zijn steeds bewuster bezig met het promoten en marketen van hun steden, en beconcurreren elkaar ook meer. Wil een stad zich onderscheiden van andere steden dan is het van…

    Scriptie
  • over citymarketing in Nederland

    Dit onderzoek betreft een inventariserend onderzoek naar de status van citymarketing in Nederland. Citymarketing kan rekenen op een groeiende populariteit en aandacht, maar de onbekendheid met wat het precies is…

    Scriptie
  • eine studie zu den anreizstrukturen von sport treibenden in verschiedenen outdoor-sportarten

    In den Medien, aber auch als aktiv betriebene Sportarten werden Outdooraktivitäten seit den 70er Jahren immer populärer. Diese umfassen ein weites Spektrum mit so unterschiedlichen Aktivitäten wie Fallschirmspringen, Canyoning oder…

    Boek
  • the image of a sport as a predictor of the intention to participate

    For this thesis, a research was conducted at two high schools in the eastern part of the Netherlands, equivalent to the eastern competition district of the NTTB. The investigation was…

    Scriptie
  • een onderzoek naar het imago van FC Den Bosch onder haar doelgroepen

    Het onderzoek, waarvan deze rapportage verslag doet, is uitgevoerd in opdracht van FC Den Bosch. Centraal in het onderzoek staat het achterhalen van het imago van FC Den Bosch onder…

    Rapport
  • de weg naar een positiever bestemmingsimago?, een empirisch onderzoek naar de relatie tussen deelname aan de fortis marathon Rotterdam en het bestemmingsimago van de stad Rotterdam

    In dit onderzoek is onderzocht wat de invloed is van deelname aan de Fortis Marathon Rotterdam op het bestemmingsimago van de stad Rotterdam onder deelnemers. Allereerst is een kwalitatief deelonderzoek…

    Rapport
  • over de imago's van vijftien sporttakken volgens de Nederlandse bevolking

    In het Olympisch Plan 2028 en de Sportagenda 2013-2016 zijn ambitieuze doelstellingen opgetekend ten aanzien van de groei van de sportdeelname in Nederland. Zowel de rijksoverheid als sportkoepel NOC*NSF streven…

    Boek