Spring naar content

50 publicaties gevonden

  • imago van sporten

    De SportersMonitor is een grootschalige tweejaarlijkse peiling die meet hoe Nederlanders betrokken zijn bij en denken over sport. Dit is de eerst verschenen factsheet in deze reeks. Het imago van…

    Factsheet
  • Dit is het rapport van een onderzoek naar het imago van fitness 2008. Het doel van dit onderzoek is het verkrijgen van een antwoord op de vraag: Hoe beoordelen bezoekers…

    Rapport
  • aanleiding, conclusies en aanbevelingen

    Dit document betreft de aanleiding, conclusies en aanbevelingen van het rapport ‘Uw beeld van korfbal’. Het totale onderzoeksrapport bevat ruim 80 pagina’s In het onderzoek staat een drietal doelstellingen centraal.…

    Rapport
  • het merk als kompas

    Merken zijn bedoeld om een product of bedrijf een herkenbare uitstraling naar de buitenwereld te geven. Maar draai het eens om. Een merk en de waarden die eraan verbonden zijn,…

    Boek
  • Nederland als merk

    Voor landen is een aantrekkelijk imago steeds belangrijker: niet alleen voor het aantrekken van investeerders, toeristen of wetenschappelijk talent, maar ook om invloed te verwerven in de internationale politieke arena.…

    Boek
  • een onderzoek naar de identiteit van de mixed martial arts sport, Shooto

    Shooto is een vechtsportstijl die mondiaal wordt beoefend. De organisatie Shooto Holland wil op langer termijn een gewenst imago creëren. Een eerste stap is dit onderzoek waarin de identiteit van…

    Scriptie
  • een onderzoek naar de identiteit en het imago

    Afstudeerscriptie over een onderzoek naar de identiteit en het imago van de Nederlandse volleybalbond.

    Rapport
  • een onderzoek naar het imago van de korfbalsport

    In deze afstudeerscriptie is onderzoek verricht naar het imago van de korfbalsport. Het doel van het onderzoek is inzicht verkrijgen in het imago van korfbal, teneinde op basis van onderzoeksresultaten…

    Rapport