Spring naar content

52 publicaties gevonden

  • deelname en attitudes een half jaar na het openstellen van de Nederlandse kansspelmarkt

    Een kwart van de sportverenigingsleden en 16-23-jarigen neemt wel eens deel aan online sportweddenschappen. Onder voetballers is dit zelfs meer dan een derde. Dat is aanzienlijk hoger dan onder de…

    Rapport
  • zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten

    Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne.  In dit…

    Boek
  • onderzoek naar gebruik en gebruiksvriendelijkheid van loketgezondleven.nl inclusief de Interventiedatabase

    Het Centrum Gezond Leven (CGL) wil een indruk krijgen van hoe de professionals Loketgezondleven.nl gebruiken, waarom ze dit doen en ook waarom ze dit niet doen. Om dit te achterhalen…

    Rapport
  • onderzoek ten behoeve van de strategische heroriëntatie van de Koninklijke Nederlandsche Schaatsenrijders Bond (KNSB)

    De KNSB zet zich in voor de versterking en promotie van schaatsdisciplines en skeeleren/inlineskaten, van top- tot breedtesport. De bond heeft de wens om een nieuw meerjarenbeleidsplan strategisch plan te…

    Rapport
  • identificeren, verbinden en faciliteren

    Sinds 2006 investeren Nederlandse organisaties in online communityplatformen, een plek voor klanten, medewerkers en belanghebbenden om met elkaar en de organisatie in contact te komen en te blijven. Het boek neemt…

    Boek
  • hoe maak je verhalen voor het vinden, binden, bewegen en uitbouwen van je publiek?

    Op basis van een model leert dit boek je hoe je een eigen contentplatform kunt opbouwen.

    Boek
  • de balans tussen vrijheid geven en verantwoordelijkheid nemen

    De Volkskrant heeft I&O Research opdracht gegeven een onderzoek uit te voeren met als centrale vraag: hoe gaan ouders en kinderen anno 2019 met elkaar om in tijden van sociale…

    Rapport
  • Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. De auteur laat je in ‘Het wat en hoe van contentstrategie’ zien hoe je dat aanpakt. Hoe verbind je…

    Boek
  • ‘Media:Tijd in kaart’ is een digitale publicatie (‘card stack’), opgebouwd uit diverse op zichzelf staande pagina’s of ‘kaarten’. Iedere kaart gaat in op één aspect van het mediagebruik, gebaseerd op…

    Rapport
  • voor eeuwig op 14 én op art. 21 Aw

    Visser is het initiatief gestart om draagvlak te creëren binnen de samenleving om de beschermingtermijn bij openbaarmaking van het portretrecht inzake Johan Cruijff in de Auteurswet op te nemen. Hij…

    Scriptie