Spring naar content

42 publicaties gevonden

  • op weg naar versterking beroepskwaliteit leraren

    In 2008 heeft de staatssecretaris van OCW, mevrouw J.M. van Bijsterveld, het LPBO per brief verzocht om uitspraken te doen over de werking van de bekwaamheidseisen in de praktijk van…

    Rapport
  • 'stimulans, mijn school en kwaliteit'

    Het praktijkonderwijs heeft de ambitie om in 2010 tot de beste scholen in het voortgezet onderwijs te behoren. Het Landelijk Werkverband Praktijkonderwijs stelde het Platform Praktijkonderwijs in om samen met…

    Handboek / handleiding
  • shaping the sidewalk experience

    This document presents a framework for thinking about sidewalks differently and serves as a resource for those who shape the built environment. This publication aims to provide theory, resources, and…

    Website
  • oriëntatie op het draagvlak voor certificering van sportieve scholen

    DSP-groep heeft in opdracht van de Alliantie School en Sport Samen Sterker een verkennend onderzoek uitgevoerd naar het draagvlak voor een certificeringssysteem sportieve school. Primair gaat het daarbij om draagvlak…

    Rapport
  • over kwaliteit en kwaliteitsverbetering van het jeugdsportkader

    Het jeugdkader heeft een sleutelfunctie in de jeugdsport. Ondanks alle inspanningen bestaat de indruk dat het met de kwaliteit van het jeugdkader niet altijd even goed gesteld is. Opleidingen slaan…

    Rapport
  • ontwikkeling en invoering van een kwaliteitsassessment voor sportleiders

    Aan sport wordt in onze moderne samenleving veel waarde gehecht. Sport is niet alleen een plezierige vrijetijdsbesteding voor heel veel Nederlanders, maar er valt meer mee te winnen voor de…

    Proefschrift/oratie
  • kwaliteitszorg, elementen van een kwaliteitssysteem en certificatie, richtlijnen voor de buitensportsector

    De Stichting Recreatie heeft een eerste stap op weg naar kwaliteitsbeheersing in de buitensportsector gezet door in overleg met brancheorganisaties het Keurmerk Buitensport in te voeren. Op die manier wil…

    Rapport