Spring naar content

197 publicaties gevonden

  • European Sport Management Quarterly (ESMQ) publishes articles that contribute to our understanding of how sport organizations are structured, managed and operated. Founded by the European Association for Sport Management, the…

    Wetenschappelijk tijdschrift
  • hoe je producten en diensten ontwikkelt die klanten echt willen

    Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities…

    Boek
  • de wijsheid van de minderheid

    Boek waarin het bespreekbaar maken en zichtbaar maken van verschillen aan bod komt. Dit boek beschrijft de theoretische principes van Arnold Mindell, de praktische methode van Myrna Lewis en de…

    Boek
  • where people gravitate and managers navigate

    Dit boek gaat over het wonderbaarlijke vermogen van de mens om zich in nieuwe situaties aan te passen. En in de context van het arbeidsproces gaat het hier om het…

    Brochure
  • Op scholen worden veel processen niet als organisatievraagstukken herkend, maar als onderwijsvraagstukken. De verwachting is dat er wel steeds meer aandacht voor organisatie gaat ontstaan. Dit draaiboek is ontwikkeld in…

    Boek
  • de innovatiekracht van middenmanagers van welzijnsorganisaties met het oog op actief burgerschap

    Sociaal beleid is in toenemende mate lokaal sociaal beleid. Daarbij verwacht men van burgers een grotere rol in hun directe woon- en leefomgeving. De noodzaak van burgerinzet staat nu meer…

    Boek
  • how little things can make a big difference

    ‘The Tipping Point’ is that magic moment when an idea, trend, or social behavior crosses a threshold, tips, and spreads like wildfire. Just as a single sick person can start…

    Boek