Spring naar content

197 publicaties gevonden

  • de ontwikkeling van een fantasy sports game op de Nederlandse markt

    Over de laatste vijf jaar kent het populaire online gametype fantasy sports in de Verenigde Staten qua omzet een groei van bijna twaalf procent. Fantasy sports wordt door Ruihley en Hardin (2011)…

    Scriptie
  • Nederland aan het hardlopen

    ‘Nike, Nederland aan het hardlopen’, is het verhaal over hoe Nike Nederland aan het hardlopen kreeg, de mensen en de marketing erachter. In 1977 waagde Nike de sprong naar de…

    Boek
  • hoe Nike de hardloopwereld veroverde

    Hoe raakt een jongetje uit een klein boerenstadje in Oregon verwikkeld in de intriges van zijn gekozen sport? ‘Vanuit het niets’ neemt de lezer mee op Geoff Hollisters 33-jarige reis…

    Boek
  • the sign of swoosh

    Is advertising changing the way we think about ourselves and society? Does the sign-world of advertising inevitably fuse fantasy with commodities? And, if so, at what social and cultural costs?…

    Boek
  • The ‘Routlegde Handbook of Sport Communication’ offers a survey of the contemporary discipline of sport communication. It explores communication within, through, and for sport in all its theoretical, conceptual, cultural,…

    Boek
  • van bouwen tot sturen

    Organisatie identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het is een voorwaarde voor een…

    Brochure
  • van sportbeleving tot sportsponsoring in Nederland

    Dit rapport gaat over de Nederlandse sportfan. Het afgelopen jaar onderzocht Repucom iedere maand de Nederlandse sport- en sponsorwereld. Met Repucoms SponsorLink verzamelden de onderzoekers een database van 5500 respondenten…

    Rapport
  • van vakprofessional naar businesspartner in het midden en- en kleinbedrijf

    Dit boek is geschreven voor adviseurs om hen te helpen een betere en bredere gesprekspartner voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf te worden.

    Brochure
  • Wie is er niet op zoek naar geld? Iederéén is op zoek naar geld. Sportclubs, musea, muziekfestivals, kinderboerderijen, goede doelen, gemeenten, onderwijsinstellingen, atleten, kunstenaars, uitvinders, idealisten: iedereen is op jacht…

    Brochure
  • beleid en onderzoek, editie 2013 / 2014

    2013/2014 was op sportgebied een rustig jaar in vergelijking met de periode ervoor. Toch gebeurde er weer veel opmerkelijks. Sportieve hoogtepunten waren er met de Winterspelen (achtmaal goud), het WK…

    Boek