Spring naar content

197 publicaties gevonden

  • Professional sport and the various industries around it, notably technology and media, are evolving every day; new partnerships, fresh thinking, innovations, breakthroughs and more refined models are changing the dynamics…

    Rapport
  • De algemene doelstelling van dit onderzoek is het onderzoeken van de markttechnische haalbaarheid van een nieuwe kunstijsbaan in Hoogeveen. Voor dit onderzoek is een mix van methoden ingezet: bureaustudie, GIS-analyses…

    Rapport
  • winnen is veranderen

    INretail heeft samen met ketens en leveranciers Q&A en GfK de opdracht gegeven om het rapport Sportfocus ‘klanten in beweging’ te actualiseren en te vernieuwen. Het rapport moet voor de…

    Rapport
  • the case of online advertisements of football club related products

    This study concentrates on the effects of tailoring on the basis of social influence strategies (TBSIS) in online advertising. The aim of the research was to examine whether online advertisements…

    Scriptie
  • the impact of a sportive scandal on purchase intention and communication intention

    The use of celebrity endorsers for brands and the risks involved with this have given rise to academic interest. One of the risks is a scandal around the endorser. This…

    Scriptie
  • een onderzoek naar de invloed van schandalen en de stealing thunder strategie op de merkattitude en de attitude ten opzichte van de sport celebrity endorser

    In deze studie is er onderzoek gedaan naar de effecten van verschillende soorten schandalen (sportief schandaal versus privéschandaal) waar sport celebrity endorsers bij betrokken kunnen raken en door welke bron…

    Scriptie
  • een experiment betreffende de geloofwaardigheid van een nationaal sporticoon en een onbekende Nederlander op Facebook en de invloed van nationalisme hierop

    Om het effect van een sport celebrity endorsement te toetsen is een experiment naar de geloofwaardigheid van een nationaal sporticoon ten opzichte van een onbekende Nederlander op Facebook uitgevoerd. Daarnaast…

    Scriptie
  • een experimenteel onderzoek naar het effect van sport celebrity endorsers en framing op de geloofwaardigheid van een bericht en in welke mate geslacht invloed heeft op deze effecten

    Aangezien celebrity endorsement en framing een veel voorkomende marketingstrategie is voor reclamemakers, is het interessant om te kijken wat voor effect deze strategieënhebben op de geloofwaardigheid van het bericht. In…

    Scriptie