Spring naar content

36 publicaties gevonden

  • over merkgericht denken en klantgedreven werken

    Lectorale rede, uitgesproken op 8 april 2011 door Gerrita van der Veen (lectoraat Marketing, Marktonderzoek en Innovatie). Tijdens deze openbare les presenteert mevrouw Van der Veen u de visie en de…

    Verslag
  • de toekomst van de beleveniseconomie

    De beleveniseconomie, die inmiddels een substantieel deel uitmaakt van onze economie, kan worden omschreven als alle productie en dienstverlening die gericht is op leniging van de emotionele behoeftes van mensen…

    Boek
  • Een goede netwerkanalyse helpt bij het inzichtelijk maken welke partijen betrokken zijn of betrokken kunnen worden bij samenwerking. Het Kenniscentrum Sport heeft samen met de Wageningen Universiteit (WUR) hiervoor een…

    Factsheet
  • a strategic perspective, third edition

    Sports Marketing takes a strategic business perspective, keeping pace with the ever-changing environment of the sports world. Organized around a framework of the strategic marketing process that can be applied to…

    Boek
  • Nederlands golf in goede banen

    De onderzoeksvraag die in deze scriptie centraal staat, luidt als volgt: Kunnen serviceconcepten een bijdrage leveren aan de marktontwikkeling in de Nederlandse golfbranche tot 2028? Het eindproduct van het onderzoek is een leidraad waarin een toekomstbeeld van de golfwereld in Nederland in 2028 geschetst wordt. Naast een aantal golfconcepten worden handvatten geboden…

    Scriptie
  • In 2006, 2008 en 2011 is de Arbeidsmarktmonitor Sport (AMMS) uitgevoerd. Dat heeft geresulteerd in een goed overzicht van de arbeidsmarkt van afgestudeerden/gediplomeerden van de mbo- en hbo-opleidingen op het…

    Rapport
  • een studie naar de factoren die het stadionbezoek tot een aangename vrijetijdservaring maken voor Willem II-supporters, bijlagenboek

    De probleemstelling die in deze scriptie centraal staat, luidt als volgt: welke factoren maken het stadionbezoek voor Willem II-supporters tot een aangename vrijetijdsbelevenis? Deze probleemstelling wordt onderzocht aan de hand…

    Rapport
  • een studie naar de factoren die het stadionbezoek tot een aangename vrijetijdservaring maken voor Willem II-supporters

    De probleemstelling die in deze scriptie centraal staat, luidt als volgt: welke factoren maken het stadionbezoek voor Willem II-supporters tot een aangename vrijetijdsbelevenis? Deze probleemstelling wordt onderzocht aan de hand…

    Rapport
  • een onderzoek naar de karakteristieken, ervaringen en behoeften van de deelnemers aan de business run van de Rotterdam Marathon

    Dit onderzoek is uitgevoerd in opdracht van Adidas Benelux B.V. Dit sportmerk is op 1 juli 2000 een driejarige relatie aangegaan met de organisatie van de Rotterdam Marathon in de…

    Rapport