Spring naar content

216 publicaties gevonden

  • gender and socioeconomic differences in young people’s health and well-being, health behaviour in school-aged children (HBSC) study, international report from the 2013/2014 survey

    In dit rapport staat een overzicht over gezondheid en leefstijl van jongeren in Europa van 11, 13 en 15 jaar. Het rapport bevat de resultaten van de Health Behaviour in…

    Rapport
  • design in functie van het leren

    Tegenwoordig maken meer en meer leraren lichamelijke opvoeding gebruik van kijkwijzers ter ondersteuning van hun lespraktijk. De leraar ontwerpt deze multimediale leermiddelen veelal naar best vermogen, rekening houdend met de…

    Artikel in vaktijdschrift
  • Tijd en media, het zijn twee onafscheidelijke eenheden. Niet alleen de aanvangstijden ingeval van radio en tv-programma’s, ook de tijd die we besteden aan media is een belangrijke parameter om…

    Rapport
  • casestudy naar de taakopvatting van Nederlandse wielerjournalisten

    Door middel van negen interviews wordt in deze scriptie de volgende vraag behandeld: Hoe zien Nederlandse wielerjournalisten hun taakopvatting in het medialandschap? Dit is een thesis over de vraag hoe…

    Scriptie
  • een experimenteel onderzoek naar de invloed van framing en brongebruik op de geloofwaardigheid van een bericht

    Hoewel in eerder onderzoek al gekeken is naar het effect van type bron (commercieel versus non-commercieel) en van type frame (winst versus verlies) in een sportcampagne op de attitude van…

    Scriptie
  • een experimenteel onderzoek naar de effecten van het positief dan wel negatief framen van een bericht op de geloofwaardigheid van dit bericht en in welke mate hebben het geslacht, de leeftijd en de betrokkenheid van de ontvanger invloed op deze effecten?

    Uit cijfers van de Nederlandse Hartstichting (2003) blijkt dat 2/3 van de mensen in Nederland te weinig sport. Om mensen bewust te maken van het belang van sporten en gedragsveranderingen…

    Scriptie
  • the impact of a sportive scandal on purchase intention and communication intention

    The use of celebrity endorsers for brands and the risks involved with this have given rise to academic interest. One of the risks is a scandal around the endorser. This…

    Scriptie
  • een onderzoek naar de invloed van schandalen en de stealing thunder strategie op de merkattitude en de attitude ten opzichte van de sport celebrity endorser

    In deze studie is er onderzoek gedaan naar de effecten van verschillende soorten schandalen (sportief schandaal versus privéschandaal) waar sport celebrity endorsers bij betrokken kunnen raken en door welke bron…

    Scriptie