Spring naar content

60 publicaties gevonden

  • Het appèl lijkt niet te weerstaan: de fysieke drempel van steeds meer gymzalen wordt geslecht. De tablet rukt op in de gymles. Waar sommige collega’s verrukt over dit leermiddel steeds…

    Hoofdstuk in boek/rapport
  • doing ethnographic research online

    With as many as one billion people now using online communities such as newsgroups, blogs, forums, social networking sites, podcasting, videocasting, photosharing communities and virtual worlds, the internet is now…

    Boek
  • hoe met behulp van sociale media de engagement van sportfans vergroot kan worden

    In deze thesis staat de onderzoeksvraag “hoe kunnen Nederlandse sportmerken met behulp van social media de engagement van sportfans vergroten” centraal. Een op social media gebaseerd fan engagement serviceconcept is…

    Scriptie
  • principes, praktijk en prototypes voor het sociale web

    Een boek voor medewerkers, adviseurs, bestuurders, ambtenaren en ondernemers die in hun werk met het sociale web te maken krijgen.

    Boek
  • resultaten nationaal sport onderzoek 2012

    De cijfers in deze factsheet zijn afkomstig uit het Nationaal Sport Onderzoek 2012 van het Mulier Instituut. In totaal hebben 541 jongeren van 15-30 jaar de vragen over sociale media…

    Factsheet
  • een hedendaags perspectief op gezondheidscommunicatie

    Gedragsveranderende gezondheidscommunicatie is voor veel communicatieprofessionals een uitdaging. Ontwikkelingen op het gebied van interactieve media kunnen hierbij een doorslaggevende rol spelen. De gezondheidsprofessional krijgt hierdoor nieuw gereedschap in handen. In…

    Artikel in wetenschappelijk tijdschrift
  • Het sportonderzoek heeft in het afgelopen decennium een snelle ontwikkeling doorgemaakt en is voor verdere groei gebaat bij een versterking van de data-infrastructuur. Een totaaloverzicht van reeds beschikbare en van…

    Boek
  • praktijkgericht onderzoek over hoe Twitter ingezet kan worden om de marketingcommunicatie van het WK baanwielrennen te verbeteren

    Twitter en andere social media hebben de marketingcommunicatieregels voor organisaties veranderd. Social media komt steeds vaker voor in de sport. Het wordt zowel ingezet door sporters als door organisaties van…

    Rapport