Spring naar content

112 publicaties gevonden

  • This book about sport marketing contains information about marketing plans, product and service analysis, situation analysis, target markets, marketing objectives, marketing stretegies, marketing mix, why corporations buy into sport, identifying…

    Boek
  • fondswerving en sponsoring, voor sportverenigingen en andere organisaties met locale en regionale belangen

    De financiële nood in de sport in Nederland is groot. Door stijgende exploitatiekosten, verdergaande privatisering, dichtdraaien van subsidiekranen, de weg naar subsidiegevers niet kunnen vinden, worden steeds meer sportverenigingen en…

    Boek
  • tweede editie

    Sponsoring wordt steeds professioneler en is niet mer weg te denken uit de moderne sportwereld. Sportsponsoring bekijkt sponsoring vanuit het perspectief van zowel de sponsor als het sponsorobject. In vier delen behandelt…

    Boek
  • Estimated to have an annual worth of more than US$25 billion, the global sport sponsorship industry has become of vital importance to anybody interested in understanding the sport-commerce nexus. Global…

    Boek
  • 3e herziene druk

    Wat hebben een internationale profvoetballer en een kleine amateur voetbalclub gemeen? Beide hebben te maken met geld en dus belastingen. De eerste wil het liefst bij een internationale topclub spelen…

    Boek
  • Bij het realiseren van hun communicatie- en salesdoelstellingen maken veel organisaties gebruik van sportsponsoring. Sponsoring wordt bovendien steeds professioneler en is niet meer weg te denken uit de moderne sportwereld.…

    Boek
  • tweede editie

    De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke wijzigingen doorgemaakt. Van een rustige weekendactiviteit evolueerde sport tot een complexe industrietak. Wie kan zich nog een sportgebeurtenis van enige allure bedenken die…

    Boek
  • Expand your understanding of the unique strategic and operational marketing issues that Olympic sport organisations and their stakeholders face. This book offers valuable insight into the purposes of Olympic sport…

    Boek
  • welke motieven en selectiecriteria liggen er voor bedrijven ten grondslag aan de sponsoring van het Sport1 Open?

    Binnen deze bachelorscriptie wordt empirisch onderzoek gedaan naar sponsormotieven en selectiecriteria van bedrijven voor de sponsoring van het Sport1 Open te Scheveningen. Uit de interviews onder vijf belangrijke sponsoren van…

    Scriptie