Spring naar content

46 publicaties gevonden

  • gamification in health and fitness apps

    Background: Gamification has been a predominant focus of the health app industry in recent years. However, to our knowledge, there has yet to be a review of gamification elements in…

    Artikel in wetenschappelijk tijdschrift
  • a review and content analysis

    Background: In May 2013, the iTunes and Google Play stores contained 23,490 and 17,756 smartphone applications (apps) categorized as Health and Fitness, respectively. The quality of these apps, in terms…

    Artikel in wetenschappelijk tijdschrift
  • een boektweepuntnul uitgave

    In dit boek staan praktische voorbeelden van apps, sites en ander digitaal materiaal die ja als leerkracht, ouder of natuurliefhebber in kunt zetten. Inspiratie om zelf op pad te gaan…

    Boek
  • digitalisering van bewegingsonderwijs en sport

    Ook binnen het bewegingsonderwijs gaat de digitalisering niet aan de deur voorbij. Het gebruik van tablets, apps, videofeedback en (serious) games, wordt steeds meer gemeengoed. Zeker voor kinderen is de…

    Boek
  • a multifunctional tool, implementation of a time use app, a feasibility study

    Smartphones and apps offer an innovative means of collecting data from the public. The Netherlands Institute for Social Research (SCP) has been engaged in one of the first experiments involving…

    Rapport
  • verkenning van mogelijkheden actieve sport-apps voor het verhogen van sportparticipatie, een advies aan Rotterdam Sportsupport

    In een tijd waarin 42% van de Nederlandse samenleving in het bezit is van een smartphone levert dit op het gebied van communicatie nieuwe kansen op voor non-profit organisaties. Eén…

    Scriptie