Spring naar content

36 publicaties gevonden

  • tevredenheid, beleving & economische impact

    In deze onderzoeksrapportage wordt het onderzoek naar het EK Waterpolo 2012 beschreven. Dit EK vond plaats van 16 tot en met 29 januari 2012 in Eindhoven. Om de organisatie van…

    Rapport
  • Binnen de WESP (Werkgroep Evaluatie SPortevenementen), een landelijke samenwerking tussen hoger onderwijs- en kennisinstellingen en ondernemingen, zijn richtlijnen ontwikkeld om een sportevenement te evalueren. De richtlijnen ‘economische impact’ en ‘promotionele…

    Rapport
  • een studie naar de factoren die het stadionbezoek tot een aangename vrijetijdservaring maken voor Willem II-supporters, bijlagenboek

    De probleemstelling die in deze scriptie centraal staat, luidt als volgt: welke factoren maken het stadionbezoek voor Willem II-supporters tot een aangename vrijetijdsbelevenis? Deze probleemstelling wordt onderzocht aan de hand…

    Rapport
  • een studie naar de factoren die het stadionbezoek tot een aangename vrijetijdservaring maken voor Willem II-supporters

    De probleemstelling die in deze scriptie centraal staat, luidt als volgt: welke factoren maken het stadionbezoek voor Willem II-supporters tot een aangename vrijetijdsbelevenis? Deze probleemstelling wordt onderzocht aan de hand…

    Rapport
  • een onderzoek naar de tevredenheid en de belevenissen van de bezoekersgroepen van zwemparadijs de tongelreep, bijlagen

    Zwemparadijs de Tongelreep is onderdeel van Genneper Parken, dat valt onder de Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling van de gemeente Eindhoven. Al enkele jaren staat de Tongelreep in de top 20 van…

    Rapport
  • een onderzoek naar de tevredenheid en de belevenissen van de bezoekersgroepen van zwemparadijs de tongelreep

    Zwemparadijs de Tongelreep is onderdeel van Genneper Parken, dat valt onder de Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling van de gemeente Eindhoven. Al enkele jaren staat de Tongelreep in de top 20 van…

    Rapport
  • denken èn doen, een onderzoek naar de klanttevredenheid in de sporthallen van Nijkerk, en in de zwembaden van Amersfoort, Soest en Bunschoten-Spakenburg

    SRO, de NV Sport, Recreatie, Welzijns & Onderwijsvoorzieningen, is de opdrachtgever van dit onderzoek. Zij wil meer informatie vergaren over de tevredenheid van hun klanten over de accommodaties, en de…

    Rapport
  • een onderzoek naar kwaliteit van de dienstverlening bij Sportief Holland Evenementen

    In deze scriptie staat de volgende probleemstelling centraal: hoe denken klanten, potentiële klanten en medewerkers van Sportief Holland Evenementen over de kwaliteit van de dienstverlening van Sportief Holland Evenementen en…

    Rapport
  • concept

    Voor de evaluatie van (sport)evenementen en voor de verdere professionalisering en rendementsvergroting bij evenementenorganisatie is het van belang een goed en betrouwbaar, bij voorkeur standaard meetinstrument te hebben. Als dit…

    Handboek / handleiding