Spring naar content
Terug naar de kennisbank

50+ (2006)

hoezo homogeen?, 5 typologieën, diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep

Dit boekje biedt inzicht in de diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep: 50-plussers. Naast de segmentatie gaat dit boekje in op de belevingswereld, houding en kernwaarden van 50-plussers, en op de beleving van deze groep op het gebied van auto’s, banken, mobiele telefonie, beeld en geluid, persoonlijke verzorging en voeding.

Literatuurverwijzing: Toorenburg, L. van, & Anderiesen, A. (2006). 50+: hoezo homogeen?, 5 typologieën, diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep. Hoofddorp: 50+ Expertisecentrum.

Omschrijving

  • Jaar:
    2006
  • Plaats:
    Hoofddorp
  • Uitgever(s):
    50+ Expertisecentrum
  • Collatie:
    71 p. fig. ill.
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):