Spring naar content
Terug naar de kennisbank

De tweede loopgolf (2006)

over groei en omvang van de loopsportmarkt en hoe de KNAU haar marktaandeel kan vergroten

Dit rapport van februari 2006 is het resultaat van een onderzoek over de groei en omvang van de loopsportmarkt in ons land, uitgevoerd door prof. dr. Maarten van Bottenburg van het W.J.H. Mulier Instituut in opdracht van de Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie (KNAU).

Literatuurverwijzing: Bottenburg, M. van (2006). De tweede loopgolf: over groei en omvang van de loopsportmarkt en hoe de KNAU haar marktaandeel kan vergroten. 's-Hertogenbosch: W.J.H. Mulier Instituut.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut BIEB-150 Wordt niet uitgeleend
Mulier instituut PART-TB-0003 Beschikbaar
Mulier instituut PART-TB-0003 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving