Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Gezondheidsbevordering en preventie in het onderwijs (2010)

stand van zaken, effectiviteit en ervaringen van GGD'en en scholen

Om inzicht te krijgen in de effectiviteit van gezondheidsbevorderende activiteiten in het onderwijs zijn beschikbare reviews geanalyseerd. In hoofdstuk 2 van dit rapport worden de resultaten van de literatuurreviews weergegeven. Hoofdstuk 3 beschrijft de stand van zaken van planmatige gezondheidsbevordering in Nederland in 2008. In hoofdstuk 4 worden aanbevelingen gedaan.

Literatuurverwijzing: Bos, V., Jongh, D. de, & Paulussen, T.G.W.M. (2010). Gezondheidsbevordering en preventie in het onderwijs: stand van zaken, effectiviteit en ervaringen van GGD'en en scholen. Bilthoven: RIVM.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut GEZO-TB-001 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving