Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 
 
 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

GfK jaargids 2009

inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

Organisatie(s): GfK

In deze jaargids staan ontwikkelingen die GfK in 2008 hebben beziggehouden. Onderwerpen als; trends in internetgebruik, duurzaamheid in retail en reclame-effectiviteit komen naar voren.

Literatuurverwijzing: GfK (2008). GfK jaargids 2009: inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux. GfK.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut ALGE-0066-6 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving