Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Koplopers (2009)

grensverleggend samenwerken in sport en bedrijf

Multinationals zoals Unilever en DSM weten het al: sportsponsoring is niet meer de enige manier om sport en bedrijf met elkaar te verbinden. Tegenwoordig gaat de samenwerking veel verder dan alleen een logo op een voetbalshirt of een reclamebord langs de zijlijn. Ook de resultaten gaan verder en beperken zich niet langer tot naamsbekendheid alleen: sport kan voor een organisatie zaken realiseren, die op geen enkele andere wijze te realiseren zijn. Dit boek laat zien hoe. Aan de hand van onderzoeksresultaten, interviews en praktijkvoorbeelden laten de auteurs zien wat deze samenwerking voor een organisatie kan betekenen. Tegelijkertijd geeft het boek een beeld van de ontwikkelingen die de sport en het bedrijfsleven hebben doorgemaakt, vanaf het allereerste begin tot nu.

Literatuurverwijzing: Hover, P., & Breedveld, K. (2009). Koplopers: grensverleggend samenwerken in sport en bedrijf. Arnhem: Eiffel.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut SPBUSS-0009 Beschikbaar
Mulier instituut BIEB-B91 Wordt niet uitgeleend

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving