Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Making sence of diversity in organizing sport (2006)

the business of sports, vol. 2

Dit boek bevat acht artikelen en gaat over organisatorische gevolgen van processen van zingeving en betekenis geven aan diversiteit in sportorganisaties. Het probeert managers en sportbestuurders te stimuleren om uitdagingen aan te gaan betreffende diversiteit. De combinatie van theorie en praktijk in dit boek maakt de onderwerpen heel herkenbaar voor de lezer. Het is bedoeld voor beleidsmakers, studenten, onderzoekers en managers met interesse voor organisatie- en sportstudies.

Literatuurverwijzing: Knoppers, A., & Anthonissen, A. (2006). Making sence of diversity in organizing sport: the business of sports, vol. 2. Oxford: Meyer & Meyer Sport.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut MANA-0046 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving