Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Nationaal Zwembad Onderzoek (1996)

nzo 1996/97

Marktonderzoek naar de stand van zaken en trends binnen de Nederlandse zwembadwereld. Het NZO is een initiatief van het tijdschrift ‘ZwemRekreatie’ en Adviesbureau Flikweert Leisure Consultants FLC. Het is bedoeld als hulpmiddel om het marketing- en strategisch beleid van zwembaden te toetsen en verder vorm te geven. Het onderzoek bestaat uit zes modules: privatisering, personeel & organisatie; exploitatie & financiën; marketing & publiciteit; milieu, techniek & veiligheid; producten & dienstenpakket; externe leveranciers.

Literatuurverwijzing: ZwemRekreatie, & Flikweert Leisure Consultants (1996). Nationaal Zwembad Onderzoek: nzo 1996/97. Breda: FLC.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut RUIM-0088 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving