Nationaal Zwembad Onderzoek (1996)
nzo 1996/97
Marktonderzoek naar de stand van zaken en trends binnen de Nederlandse zwembadwereld. Het NZO is een initiatief van het tijdschrift ‘ZwemRekreatie’ en Adviesbureau Flikweert Leisure Consultants FLC. Het is bedoeld als hulpmiddel om het marketing- en strategisch beleid van zwembaden te toetsen en verder vorm te geven. Het onderzoek bestaat uit zes modules: privatisering, personeel & organisatie; exploitatie & financiën; marketing & publiciteit; milieu, techniek & veiligheid; producten & dienstenpakket; externe leveranciers.
Literatuurverwijzing: ZwemRekreatie, & Flikweert Leisure Consultants (1996). Nationaal Zwembad Onderzoek: nzo 1996/97. Breda: FLC.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier instituut | RUIM-0088 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl