Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Online reputatie management (2016)

over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade

Auteur(s): Alex van Leeuwen

Dit boek laat zien hoe je als communicatieprofessional de reputatie van je organisatie kunt meten, beschermen en uitbouwen. Hoe je insights uit online en offline mediakanalen verzamelt, analyseert en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Verder bevat dit boek veel handvatten en tips rond webcare en reputatiecrises.

In Online Reputatiemanagement zijn ervaringen en inzichten verzameld van communicatie-experts uit diverse sectoren.

Literatuurverwijzing: Leeuwen, A. van (2016). Online reputatie management: over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade. Amsterdam: Adfo books.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Kenniscentrum Sport & Bewegen COMM-0070 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Kenniscentrum Sport & Bewegen
tel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2016
  • Plaats:
    Amsterdam
  • Uitgever(s):
    Adfo books
  • Collatie:
    189 p.
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):