Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Psychology of sports (1986)

a social psychological approach

The purpose of this book is to present a comprehensive review of the theoretical and empirical research relevant to the psychological explanation of sports behavior and performance. The authors have aimed at providing the reader with extensive knowledge about a multitude of psychological factors and influences in sports settings.

Literatuurverwijzing: Iso-Ahola, S.E., & Hatfield, B. (1986). Psychology of sports: a social psychological approach. Dubuque, Iowa: Wm. C. Brown Company Publishers.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut SPSOCI-0118 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    1986
  • Plaats:
    Dubuque, Iowa
  • Uitgever(s):
    Wm. C. Brown Company Publishers
  • Collatie:
    363 p. fig. ill. tab. Met lit. opg. ISBN: 0697000621
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):