Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Sports Sponsorship 2.0 (2008)

unleashing the passion for sports to accelerate business growth, the future of sports sponsorship, a strategic business outlook

In dit rapport zet VODW Marketing een visie op de context en de kansen van sportsponsoring uiteen. De visie is het resultaat van een internationaal onderzoeksprogramma dat een jaar duurde en onder andere bestond uit meer dan veertig interviews met onder andere multinationals, mediabedrijven en sport gerelateerde liefdadigheidsinstellingen. Men wil een plaatje laten zien van hoe sportsponsoring er in 2013 uit zou kunnen zien.

Literatuurverwijzing: Peverelli, R., & Feniks, R. de (2008). Sports Sponsorship 2.0: unleashing the passion for sports to accelerate business growth, the future of sports sponsorship, a strategic business outlook. Leusden: VODW Marketing.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut SPON-TB-0002 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving