Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Wat beweegt professionals in een overheidscampagne? (2011)

een evaluatieonderzoek naar de rol van de professional met een intermediaire functie in een overheidscampagne en de betekenis die zij geven aan de campagne

Auteur(s): Marloes Delgijer

Dit kwalitatieve onderzoek geeft inzicht in de rol van de professional met een intermediaire functie in een overheidscampagne en de betekenis die de professional geeft aan de campagne en aan zijn intermediaire rol in de campagne. Om dit te onderzoeken zijn de NISB campagne ’30minutenbewegen’ en de twee deelcampagnes ‘Totaal Lokaal’ en ‘Voel je fit’ geëvalueerd door professionals die een intermediaire functie hebben gehad in deelcampagne ‘Totaal Lokaal’ of ‘Voel je fit’. Er is gekeken naar de wijze waarop de professionals hun intermediaire rol hebben ingevuld in de twee deelcampagnes en welke succes- en faalfactoren zij noemen. Deze scriptie is het slotstuk van de master Communicatie, Beleid en Management van Universiteit Utrecht.

Literatuurverwijzing: Delgijer, M. (2011). Wat beweegt professionals in een overheidscampagne?: een evaluatieonderzoek naar de rol van de professional met een intermediaire functie in een overheidscampagne en de betekenis die zij geven aan de campagne. Utrecht: Universiteit Utrecht.

Omschrijving