Spring naar content
Terug naar de kennisbank

ADOratie van sponsors? (2006)

onderzoek naar het effect van sponsoring ten aanzien van goodwill, interesse en aankoopgedrag van supporters

Auteur(s): L.L.J. Mennen

Dit rapport tracht inzicht te geven in de mate waarin sponsoring van ADO Den Haag positieve effecten heeft ten opzichte van de sponsor (goodwill, interesse en aankoop van sponsorproducten), teneinde aanbevelingen te maken richting ADO Den Haag met betrekking tot de effectiviteit van sponsoring.

Literatuurverwijzing: Mennen, L.L.J. (2006). ADOratie van sponsors?: onderzoek naar het effect van sponsoring ten aanzien van goodwill, interesse en aankoopgedrag van supporters. Tilburg: Universiteit van Tilburg, Leisure studies.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut SPON-TB-0003 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving