Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Als je wint heb je vrienden (2006)

contacten tussen de KNVB en de pers 1950-2004

Auteur(s): Jan-Willem Navis

De invloed van de commercie op de sportwereld is door de jaren heen behoorlijk toegenomen. Hoe groot is de rol ervan geweest en zijn er wellicht nog andere factoren? In dit onderzoek worden voor de periode 1950-2004 drie casestudies gedaan naar de contacten tussen de media en de voetbalwereld.

Literatuurverwijzing: Navis, J. (2006). Als je wint heb je vrienden: contacten tussen de KNVB en de pers 1950-2004. Groningen: Rijksuniversiteit Groningen, Journalistiek.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut MEDI-TB-0002 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving