Balanced scorecard & model Nederlandse kwaliteit (1998)
In dit boek komen de volgende onderwerpen aan de orde: ontwikkelen van visie, succesbepalende factoren, prestatie-indicatoren/ maatstaven en managersdoelstellingen; procesmanagement en transparant maken van bevoegdheden en verantwoordelijkheden; ontwikkelen van een verbeterplan, omgaan met weerstand en samenwerken in verbeterteams. Door de vele praktijkvoorbeelden is het geschikt voor zowel profit- als de non-profitsector.
Literatuurverwijzing: Ahaus, C.T.B., Diepman, F.J., Lugt, A. van der, & Beuving, S. (1998). Balanced scorecard & model Nederlandse kwaliteit. Apeldoorn: Projectgroep Bedrijfskunde TNO B.V..
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier instituut | MANA-0082 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl