Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Balanced scorecard & model Nederlandse kwaliteit (1998)

In dit boek komen de volgende onderwerpen aan de orde: ontwikkelen van visie, succesbepalende factoren, prestatie-indicatoren/ maatstaven en managersdoelstellingen; procesmanagement en transparant maken van bevoegdheden en verantwoordelijkheden; ontwikkelen van een verbeterplan, omgaan met weerstand en samenwerken in verbeterteams. Door de vele praktijkvoorbeelden is het geschikt voor zowel profit- als de non-profitsector.

Literatuurverwijzing: Ahaus, C.T.B., Diepman, F.J., Lugt, A. van der, & Beuving, S. (1998). Balanced scorecard & model Nederlandse kwaliteit. Apeldoorn: Projectgroep Bedrijfskunde TNO B.V..

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut MANA-0082 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving