Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Bindinc - kenniscentrum (z.j.)

Het Bindinc. Kenniscentrum (BKC) verricht onafhankelijk en objectief onderzoek naar consumentengedrag (doelgroep 20-49 en 50-plus) binnen de branches Automotive, Beeld en Geluid, Financieel, Goede Doelen en Verenigingen, Gezondheidsproducten, Persoonlijke verzorging, Voeding en Vakantie & Reizen. Naast de diverse onderzoeken die gedaan zijn onder gezinnen waar de doelgroepen vaders, moeders en kinderen centraal staan, is de 50-plusdoelgroep een belangrijk speerpunt. Het BKC wil met gedegen onderzoek ook alles over deze koopkrachtige (doel)groep weten. De resultaten uit onze onderzoeken vertalen we naar relevante inzichten die wij graag met u delen. Het BKC werkt nauw samen met drie gerenommeerde onderzoeksbureaus: Ruigrok|Netpanel, MediaTest en Bureau Veldkamp.

Literatuurverwijzing: Bindinc - kenniscentrum.

Omschrijving