Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Bouwen aan de stad (2006)

over citymarketing in Nederland

Auteur(s): Arnoud van der Kolk

Dit onderzoek betreft een inventariserend onderzoek naar de status van citymarketing in Nederland. Citymarketing kan rekenen op een groeiende populariteit en aandacht, maar de onbekendheid met wat het precies is en hoe het moet is groot. Door middel van diepteinterviews met voornamelijk hoofden communicatie van de ambtelijke gemeenten in de 25 grootste steden in Nederland (< 100.000 inwoners) zijn de courante ideeën over en de praktijk van citymarketing in kaart gebracht.

Literatuurverwijzing: Kolk, A. van der (2006). Bouwen aan de stad: over citymarketing in Nederland. Arnoud van der Kolk.

Omschrijving

  • Jaar:
    2006
  • Uitgever(s):
    Arnoud van der Kolk
  • Collatie:
    35 p. Met lit. opg.
  • Mediumsoort:
    Scriptie
  • Trefwoord(en):