Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Campagneboek (2009)

30 minuten bewegen

Om mensen te ondersteunen bij hun keuze voor een gezonde en actieve leefstijl, kan een massamediale campagne ondersteunend zijn om de belangstelling te vergroten en informatie over het belang van sport en bewegen over te brengen. Gecombineerd met concrete, lokale initiatieven kunnen de campagnes leiden tot blijvende gedragsverandering.
Dit campagneboek biedt handvaten om een lokaal campagneplan op te zetten. Het staat vol met handige praktijkvoorbeelden en checklisten!

Literatuurverwijzing: Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB) (2009). Campagneboek: 30 minuten bewegen. Bennekom: Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB).

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Kenniscentrum Sport & Bewegen NISB-0033 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Kenniscentrum Sport & Bewegen
tel: 0318-490900
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl

Omschrijving