Spring naar content
Terug naar de kennisbank

De nieuwe sportwereld (2004)

de opkomst en ontwikkeling van de mediasport en het mediasportpubliek

Auteur(s): Ruurd Kunnen

Sport en media hebben in beginsel een hele heldere relatie. Wanneer een persoon of team uitblinkt in een sport, volgt automatisch de aandacht in de media. In de loop der jaren is het media-aanbod echter enorm uitgebreid. Sport is een dankbaar en populair onderwerp en de alsmaar groeiende aandacht heeft ertoe geleid dat sport en media langzamerhand met elkaar vergroeid zijn geraakt. Dit boek is het verhaal van de wereld van de mediasport. Daarnaast portretteert het boek de wereld van het mediasportpubliek en biedt een helder inzicht in het ontstaan en de groei van de relatie tussen sport en media.

Literatuurverwijzing: Kunnen, R. (2004). De nieuwe sportwereld: de opkomst en ontwikkeling van de mediasport en het mediasportpubliek. Nieuwegein: Arko Sports Media.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut MEDI-0016 Beschikbaar
Mulier instituut BIEB-B32 Wordt niet uitgeleend

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2004
  • Plaats:
    Nieuwegein
  • Uitgever(s):
    Arko Sports Media, W.J.H. Mulier Instituut
  • Collatie:
    96 p.
  • Mediumsoort:
    Boek