Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

De ondersteuningsroute bewegen en motoriek samen onze zorg!

Auteur(s): Jan Paddenburg

De vakleerkracht bewegingsonderwijs speelt een rol bij de gezonde (motorische) ontwikkeling van kinderen in het primair onderwijs. Hoe groot die rol is hangt af van de leerling. Iemand met een goede motorische ontwikkeling heeft minder hulp nodig dan iemand met een achterblijvende. In dit artikel beschrijven we een project om die laatste groep kinderen via een ondersteuningsroute te helpen: Gymmermansoog.

motoriek, samenwerken, meten, ontwikkeling, bewegen

Literatuurverwijzing: Paddenburg, J. (2020, mei). De ondersteuningsroute bewegen en motoriek samen onze zorg!. Lichamelijke Opvoeding 108 (pp. 12 - 15)

Omschrijving

  • Jaar:
    2020
  • Plaats:
    Zeist
  • Uitgever(s):
    KVLO
  • Mediumsoort:
    Artikel in vaktijdschrift
  • Tijdschrift:
    Lichamelijke Opvoeding