Spring naar content
Terug naar de kennisbank

De zes kernen van een organisatie (2011)

een integrale visie op identiteitsmanagement, communicatie dossier

Dit boek behandelt zowel de breedte als de diepte van het begrip ‘identiteit’. Door deze twee perspectieven te combineren kan de communicatieprofessional op strategisch niveau ondersteuning geven aan het managen van de identiteit. Naast verschillende theoretische perspectieven geeft het boek concrete handvatten om de verschillende soorten identiteit die er zijn te onderzoeken en te beïnvloeden.

Literatuurverwijzing: Kok, M., & Barendrecht, H. (2011). De zes kernen van een organisatie: een integrale visie op identiteitsmanagement, communicatie dossier. Alphen aan den Rijn: Kluwer.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Kenniscentrum Sport & Bewegen COMM-TB-0001 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Kenniscentrum Sport & Bewegen
tel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2011
  • Plaats:
    Alphen aan den Rijn
  • Uitgever(s):
    Kluwer
  • Collatie:
    110 p. ISBN: 9789013081633 Communicatie dossier, nr. 33
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):