Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Fit for consumption (2008)

sociology and the business of fitness

Dit boek biedt een socio-culturele en historische analyse van de huidige fitnesscultuur. De publicatie is bedoeld voor onderzoekers en studenten in sport-, vrijetijds- en culturele studies. Men gebruikt het fitness veld van de US als een case study via welke men de plaats van het lichaam in de consumentencultuur kan onderzoeken.

Literatuurverwijzing: Smith Maguire, J. (2008). Fit for consumption: sociology and the business of fitness. Londen: Routledge, Taylor & Francis Group.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut SPOR-0063 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2008
  • Plaats:
    Londen, New York
  • Uitgever(s):
    Routledge, Taylor & Francis Group
  • Collatie:
    241 p. bijl. ill. tab. Met lit. opg. reg. ISBN: 9780415421812
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):