Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Fondsenwerving (2007)

een handleiding voor lokale organisaties, stichtingen en verenigingen

Auteur(s): Maerten Verstegen

‘Fondsenwerving’ is een praktische handleiding met een tienstappenplan voor het opzetten van een professionele fondsenwerving. Het is geschreven voor besturen en directies van kleinschalige lokale non-profitorganisaties. Aan de orde komen de diverse vormen van fondsenwerving zoals sponsoring, donateurwerving, een grote giftencampagne, evenementen als loterijen, benefietconcerten, collecte, sportwedstrijden, et cetera.

Literatuurverwijzing: Verstegen, M.C.G. (2007). Fondsenwerving: een handleiding voor lokale organisaties, stichtingen en verenigingen. Bergen: Publimix.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut SPON-0015 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2007
  • Plaats:
    Bergen
  • Uitgever(s):
    Publimix
  • Collatie:
    124 p. ill. ISBN: 9789074312158
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):