GfK jaargids 2006 (2005)
kerngegevens voor marketing- en beleidsplannen
Deze Gfk jaargids laat een bloemlezing aan ontwikkelingen zien op het gebied van informatie, kennis en advies voor managers, voor een goed beleid voor de toekomst. In deze uitgave wordt traditiegetrouw stilgestaan bij de laatste bevolkingsontwikkelingen, basis voor veel beleid. De ontgroening en verdere vergrijzing heeft nu eenmaal maatschappelijke gevolgen. Daarnaast wordt onder meer stilgestaan bij: de ontwikkeling in de Doe-Het-Zelf branche, meer toegespitst op verf; de noodzaak om in de FMCG sector met innovaties te komen; veranderingen in het betalingsverkeer, waar het contant geld meer en meer wordt vervangen door ‘plastic’.
Literatuurverwijzing: (2005). GfK jaargids 2006: kerngegevens voor marketing- en beleidsplannen. GfK.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier instituut | ALGE-0066-2 | Beschikbaar |
Mulier instituut | ALGE-0066-3 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl