Spring naar content
Terug naar de kennisbank

GfK jaargids 2013 (2012)

inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

In deze jaargids komen ontwikkelingen naar voren die GfK in 2012 hebben beziggehouden. Onderwerpen die in deze editie aan de orde komen zijn onder andere retailing 3.0, e-consumenten, digitale media, gezondheid en de crisis.

Literatuurverwijzing: Groof, L. de, Havermans, J., Louwen, F., Hoogesteijn, A., Bode, C., Moeskops, M., ... Houben, S. (2012). GfK jaargids 2013: inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux. GfK.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut ALGE-0066-10 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving