Spring naar content
Terug naar de kennisbank

GfK jaargids 2014 (2013)

inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

Deze ‘GfK jaargids 2014’ bevat artikelen met onderzoeksresultaten en weetjes. Inhoudelijk zijn enkele wijzigingen doorgevoerd. Daarbij is gekozen voor een opzet die parallel loopt met de belangrijkste markten of sectoren waarop GfK wereldwijd actief is: 1. automotive; 2. consumer goods; 3. fashion en lifestyle; 4. reizen en toerisme; 5. technologie; 6. financiële diensten; 7. health; 8. media en entertainment; 9. (semi) overheid; 10. retail. Over de meeste van deze markten zijn één of meer artikelen in deze jaargids te vinden.

Literatuurverwijzing: Groof, L. de, Havermans, J., Louwen, F., Hoogesteijn, A., Bode, C., Moeskops, M., ... Houben, S. (2013). GfK jaargids 2014: inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux. GfK.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut ALGE-0066-11 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving