Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Handboek (2007)

'stimulans, mijn school en kwaliteit'

Het praktijkonderwijs heeft de ambitie om in 2010 tot de beste scholen in het voortgezet onderwijs te behoren. Het Landelijk Werkverband Praktijkonderwijs stelde het Platform Praktijkonderwijs in om samen met de scholen en afdelingen praktijkonderwijs deze ambitie te realiseren. De eerste stap op weg naar dit doel is systematisch werken aan kwaliteit, borging en verantwoording. Het Platform ontwikkelde daarvoor het traject Stimulans, waarvan deze map het uitvloeisel is. Het gaat om zelfevaluatie, het in kaart brengen van opbrengsten en zorgen voor goede verslaglegging.

Literatuurverwijzing: Schoonhoven, R. van, Hoffmans, C., & Platform Praktijkonderwijs (2007). Handboek: 'stimulans, mijn school en kwaliteit'. Rotterdam: Platform Praktijkonderwijs.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
KVLO OBELA-011 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Omschrijving