Het toeristisch produkt Nederland (1983)
een inventarisatie en verkenning van ontwikkelingsmogelijkheden
Met dit onderzoek wordt getracht integraal zicht te krijgen op de nationale omvang, spreiding en betekenis van het “toeristisch product van Nederland”, om van hieruit een gericht en realistisch productontwikkelingsbeleid te kunnen voeren. Dit beleid zal vooral gericht moeten zijn op conjuncturele aanpassing van het product op korte termijn en structurele verbetering van het produkt op langere termijn. Zowel ten behoeve van de buitenlandse toerist, als de toerist in eigen land. Om te zorgen dat productontwikkeling zo goed mogelijk aansluiting vindt bij de ontwikkeling van de toeristische vraag is, naast een inventarisatie en analyse van het product, ook een apart onderzoek gewijd aan de toeristische markt. De resultaten van het onderzoek worden in deze publicatie gepresenteerd.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier instituut | MANA-TB-0006 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl