Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Jaap Eden IJshal (2006)

hoe tevreden is de bezoeker over de Jaap Eden IJshal?

Auteur(s): Joost Smulders

Onderzoek dat is uitgevoerd ten behoeve van de Stichting Jaap Eden IJsbanen om inzicht verkrijgen in de klanttevredenheid van de verschillende soorten bezoekers van de Jaap Eden IJshal ten einde aanbevelingen te doen om beter op de wensen van de bezoekers in te kunnen spelen en zo de klanttevredenheid verder te doen verhogen.

Literatuurverwijzing: Smulders, J. (2006). Jaap Eden IJshal: hoe tevreden is de bezoeker over de Jaap Eden IJshal?. Tilburg: Universiteit van Tilburg, Vrijetijdswetenschappen.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier instituut RUIM-TB-0006 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving