Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Jaarevaluatie postbus 51-campagnes 2007 (2008)

Sinds 1999 onderzoekt de Dienst Publiek en Communicatie (onderdeel van de Rijksvoorlichtingsdienst) de resultaten van de Postbus 51-campagnes op een systematische en vergelijkbare wijze. Dit onderzoek brengt het bereik, de waardering en de effectiviteit van campagnes in kaart. Jaarlijks worden de bevindingen van de onderzoeken naar individuele campagnes gebundeld in een jaarevaluatie om verantwoording af te leggen aan de Tweede Kamer.

Literatuurverwijzing: (2008). Jaarevaluatie postbus 51-campagnes 2007. Ministerie van Algemene Zaken, dienst Publiek en Communicatie.

Omschrijving

  • Jaar:
    2008
  • Uitgever(s):
    Ministerie van Algemene Zaken, dienst Publiek en Communicatie
  • Collatie:
    150 p. bijl. fig. ill. tab.
  • Mediumsoort:
    Rapport
  • Trefwoord(en):