Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

The stranger's long neck

how to deliver what your customers really want online

Auteur(s): Gerry McGovern

Als u een website of intranet moet managen of ontwerpen is het goed om naar de behoeften van de gebruikers te kijken. Maar vaak is die gebruiker een volkomen vreemde voor u. U kunt ze niet zien, u spreekt ze niet. Hoe kunt u dan weten wat ze willen? Dit boek biedt hier oplossingen voor. U krijgt praktisch advies en methoden om uw ‘vreemden’ te identificeren en te begrijpen.

Literatuurverwijzing: McGovern, G. (2010). The stranger's long neck: how to deliver what your customers really want online. London: A & C Black.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Kenniscentrum Sport & Bewegen COMM-0058 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Kenniscentrum Sport & Bewegen
tel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2010
  • Plaats:
    London
  • Uitgever(s):
    A & C Black
  • Collatie:
    218 p. fig. tab. ISBN: 9781408114421
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):