Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Klanttevredenheid

denken èn doen, een onderzoek naar de klanttevredenheid in de sporthallen van Nijkerk, en in de zwembaden van Amersfoort, Soest en Bunschoten-Spakenburg

Auteur(s): Monique de Jong

SRO, de NV Sport, Recreatie, Welzijns & Onderwijsvoorzieningen, is de opdrachtgever van dit onderzoek. Zij wil meer informatie vergaren over de tevredenheid van hun klanten over de accommodaties, en de dienstverlening van SRO. In het onderzoek worden twee vragen centraal gesteld: Hoe ziet het meetinstrument eruit dat de klanttevredenheid van de gebruikers van de sportaccommodaties van SRO betrouwbaar en valide meet; in hoeverre zijn de gebruikers van de sportaccommodaties tevreden over de dienstverlening en het productaanbod van SRO?

Literatuurverwijzing: Jong, M. de (2007). Klanttevredenheid: denken èn doen, een onderzoek naar de klanttevredenheid in de sporthallen van Nijkerk, en in de zwembaden van Amersfoort, Soest en Bunschoten-Spakenburg. Tilburg: Universiteit van Tilburg.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut KWAL-TB-0003 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving