Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 
 
 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Topsport en citymarketing

potenties voor brabantstad, een onderzoek naar de mogelijkheden van topsport in het regiomarketingbeleid van brabantstad

Auteur(s): Farid Boutiba

Het doel van deze scriptie is het in kaart brengen van de inzet van topsport in het citymarketingbeleid van de steden Tilburg, Eindhoven, ‘s-Hertogenbosch, Breda en Helmond, teneinde BrabantStad te voorzien van aanbevelingen over de mogelijkheden van topsport voor het regiomarketingbeleid.

Literatuurverwijzing: Boutiba, F. (2006). Topsport en citymarketing: potenties voor brabantstad, een onderzoek naar de mogelijkheden van topsport in het regiomarketingbeleid van brabantstad. Tilburg: Universiteit van Tilburg.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Mulier Instituut MANA-TB-0003 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Mulier Instituut
tel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2006
  • Plaats:
    Tilburg
  • Uitgever(s):
    Universiteit van Tilburg
  • Collatie:
    138 p. bijl. fig. tab. Met lit. opg.
  • Mediumsoort:
    Rapport
  • Trefwoord(en):