Sportmarketing, derde editie
Sportmarketing is een relatief jong vakgebied dat een steeds grotere rol speelt in de sportwereld. Het marketingperspectief is goed toepasbaar op de specifieke cultuur, structuur en dynamiek van de sportmarkt. ‘Sportmarketing’ is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief dat als basis dient voor een strategisch marketingplan. In drie delen komen achtereenvolgens de sportmarkt, de strategische analyse en het tactische plan aan bod. In deze derde editie zijn alle voorbeelden en het ondersteunend cijfermateriaal geactualiseerd. Daarnaast is deel II, Strategische analyse, uitgebreid met nieuwe inzichten. Ook is er aandacht voor recente media-ontwikkelingen die de sportmarketeer tal van nieuwe mogelijkheden bieden. ‘Sportmarketing’ is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs.
Fysieke exemplaren |
||
Organisatie | Plaatsingskenmerk | Status |
---|---|---|
Mulier Instituut | MANA-0063-3 | Beschikbaar |
Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:
Mulier Instituuttel: 030-7210220
e-mail: info@mulierinstituut.nl