Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 

 

 

 
Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Bewegingsopvoeding op de lagere school

jaarplanning, theorie en praktijkmodellen

Goed onderwijs behoeft planning. Een goede jaarplanning geeft antwoord op de vraag wanneer wat wordt onderwezen en waarom. De publicatie probeert een antwoord te geven op deze vragen. Ter illustratie werd voor elk leerjaar van de lagere school een uitgewerkt voorbeeld van een jaarplanning opgenomen. In het eerste deel van het boek wordt de theorie behandeld en in het tweede gedeelte de praktijk, de voorbeelden van verschillende jaarplanningen.

Literatuurverwijzing: Clippeleyr, G., & Valck, L. de (1990). Bewegingsopvoeding op de lagere school: jaarplanning, theorie en praktijkmodellen. Leuven: Acco.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
KVLO LOPO-027 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Omschrijving